Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.
Dodacia doba je najviac 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese:
info@sperkyalexandra.sk
Slovenská pošta
- objednaný produkt je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty
- tovar je doručený do 2-3 pracovných dní po expedovaní
- v momente expedovania zásielky Vám pošleme všetky potrebné informácie e-mailom
- v prípade, že Vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám informáciu o uložení zásielky v poštovej schránke
- v prípade, že Vám nebola zásielka doručená v stanovej lehote a pracovník Slovenskej pošty Vám nezanechal oznámenie o jej uložení v schránke, informujte sa na Vašej pošte, kde je zásielka s najväčšou pravdepodobnosťou uložená
- pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my
V prípade nedodržania vyššie uvedených podmienok je zákazník povinný uhradiť náklady vzniknuté z dôvodu nevyzdvihnutia objednávky na účet firmy.