Newsletter:

Odoberajte aktuálne novinky:



Neviem prečítať text

info linka 0910 966 423
Reklama
Často kladené otázky

Najčastejšie otázky


Mám citlivé uši – môžem nosiť náušnice z Vášho e-shopu?

 Na náušnice som zatiaľ nemala reklamáciu tohoto typu, ale keď máte problém s bežným typom náušníc, tak Vám viem zameniť obyčajné háčiky za háčiky z chirurgickej ocele. Stačí, ak mi napíšete email alebo uvediete do poznámky pri objednávaní tovaru.

Som alergická na nikel – môžem nosiť Vaše výrobky?

 Výrobky sú tvorené predovšetkým zo zliatín, ktoré by nemali obsahovať nikel. Ak však máte záujem o konkrétny výrobok, napíšte mi e-mail a ja sa informujem u výrobcu.

Tovar potrebujem do 3 dní - môžete mi ho dovtedy doručiť?

 Objednávky obyčajne odosielam do 3 pracovných dní po prijatí platby, alebo po zaslaní objednávky v prípade dobierky. Tovar zvyčajne príde do dvoch pracovných dní od odoslania. V prípade, že si chcete byť istá, napíšte mi mail a ja Vašu objednávky vybavím expresne.

Tovar nie je skladom – je možné si ho objednať?

Niektoré výrobky sú k dispozícii len po jednom kuse a nedajú sa opäť zohnať, takže je lepšie, ak sa na túto skutočnosť informujete e-mailom.
Ak viem, že tovar môžem ešte dokúpiť, obyčajne potom pri produkte uvádzam možnosť „na objednávku do 4 týždňov“ a ak si ho zákazník objedná, ja ho zase objednám u svojho dodávateľa.

Chcela by som vrátiť tovar, ako mám postupovať?

Stačí poslať doporučenú zásielku s priloženou faktúrou a číslom účtu na adresu: Alexandra Vrábelová, Na križovatkách 35C, 82104 Bratislava