Najčastejšie otázky
Mám citlivé uši – môžem nosiť náušnice z Vášho e-shopu?
Na náušnice som zatiaľ nemala reklamáciu tohoto typu, ale keď máte problém s bežným typom náušníc, tak Vám viem zameniť obyčajné háčiky za háčiky z chirurgickej ocele. Stačí, ak mi napíšete email alebo uvediete do poznámky pri objednávaní tovaru.
Som alergická na nikel – môžem nosiť Vaše výrobky?
Výrobky sú tvorené predovšetkým zo zliatín, ktoré by nemali obsahovať nikel. Ak však máte záujem o konkrétny výrobok, napíšte mi e-mail a ja sa informujem u výrobcu.
Tovar potrebujem do 3 dní - môžete mi ho dovtedy doručiť?
Objednávky obyčajne odosielam do 3 pracovných dní po prijatí platby, alebo po zaslaní objednávky v prípade dobierky. Tovar zvyčajne príde do dvoch pracovných dní od odoslania. V prípade, že si chcete byť istá, napíšte mi mail a ja Vašu objednávky vybavím expresne.
Tovar nie je skladom – je možné si ho objednať?
Niektoré výrobky sú k dispozícii len po jednom kuse a nedajú sa opäť zohnať, takže je lepšie, ak sa na túto skutočnosť informujete e-mailom.
Ak viem, že tovar môžem ešte dokúpiť, obyčajne potom pri produkte uvádzam možnosť „na objednávku do 4 týždňov“ a ak si ho zákazník objedná, ja ho zase objednám u svojho dodávateľa.
Chcela by som vrátiť tovar, ako mám postupovať?
Stačí poslať doporučenú zásielku s priloženou faktúrou a číslom účtu na adresu: Alexandra Vrábelová, Na križovatkách 35C, 82104 Bratislava