Newsletter:

Odoberajte aktuálne novinky:



Neviem prečítať text

info linka 0910 966 423
Reklama
Často kladené otázky FAQ
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte. Vaša otázka bude zodpovedaná a následná otázka i odpoveď všeobecného charakteru bude zverejnená na tomto mieste.


Mám citlivé uši – môžem nosiť náušnice z Vášho e-shopu?
Na náušnice som zatiaľ nemala reklamáciu tohoto typu, ale keď máte problém s bežným typom náušníc, tak Vám viem zameniť obyčajné háčiky za háčiky z chirurgickej ocele. Stačí, ak mi napíšete email alebo uvediete do poznámky pri objednávaní tovaru.

Som alergická na nikel – môžem nosiť Vaše výrobky?
- výrobky sú tvorené predovšetkým zo zliatín, ktoré by nemali obsahovať nikel. Ak však máte záujem o konkrétny výrobok, napíšte mi e-mail a ja sa informujem u výrobcu.


Tovar potrebujem do 3 dní - môžete mi ho dovtedy doručiť?  
Objednávky obyčajne odosielam do dvoch dní od prijatí platby, alebo dva dni po zaslaní objednávky v prípade dobierky. Tovar zvyčajne príde do dvoch pracovných dní od odoslania. V prípade, že si chcete byť istá, napíšte mi mail, dokedy potrebujete tovar, a ja Vašu objednávku vybavím expresne.

Tovar nie je skladom – je možné si ho objednať?
Niektoré výrobky sú k dispozícii len po jednom kuse a nedajú sa opäť zohnať, takže je lepšie, ak sa na túto skutočnosť informujete e-mailom.
Ak viem, že tovar môžem ešte dokúpiť, obyčajne potom pri produkte uvádzam možnosť „na objednávku do 3 týždňov“ a ak si ho zákazník objedná, ja ho zase objednám u svojho dodávateľa.

Keď je pri produkte uvedené "silver", "golden" alebo "bronze", znamená to, že produkt je zo skutočného striebra, zlata či bronzu?

Nie, ide o pomenovanie na základe farebnosti - ak nejaký kov pripomína striebro, tak zvyknem používať pomenovanie "strieborný" ako označenie farby pre lepšiu predstavu. Všetky výrobky sú zo zliatín alebo neušľachtilých kovov, jediná výnimka je pri náhrdelníkoch glamour, kde je v popise uvedená formulácia "lôžko je strieborné" - v tom prípade ide o skutočné striebro.